Första veckan på semester.

Och när jag försöker få liv i bloggen så slänger jag tydligen bort mina texter bara för att jag försöker lägga in fler än en bild.
Det blir inte alls lika långt inlägg och inte ens lika dant. Helt annat innehåll. 

Nu har jag flyttat mina saker & ting till Linköping. Och det är med hjärtesorg. På riktigt. 
Mitt underbara arbete hade jag tänkt behålla tills de slänger ut mig i december (slut med mitt vikariat). Och när det inte går får de mer än gärna flytta ner med mig. Vänner är också välkomna. Kommer att sakna er mycket. 

Flytt i måndags & tillbaka till stockholm. 
På eftermiddagen tränat med min chaufför.

Tisdag - torsdag träning med vänner & även själv vid ett tillfälle samt löpning. 

Igår var jag på idrottsklinken i Solna, ett tre minutersbesök. Ingen muskelinflammation i knät fortfarande men däremot i hälen. 
Sedan ett till träningspass.
Ben på förmiddagen med marklyft b la och på eftermiddagen armar och bröst. Höger sidan fick kämpa hela dagen. Men det är väl bara positivt. 

Har ätit bra & nyttiga måltider med inslag av glass, godisbitar och brownie. 
Vill nog köra lchf egentligen men det går bara inte. Just nu! 
Och något annat som verkar vara omöjligt är att somna om. Och skriva korta inlägg. 
Zzzz godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0