Nina inbjuden till fredagsmys

 
 
Jag är ju inneboende hos vänner. Har levt här i 3 månader och bor i familjens gästrum/stuga. Denna vecka så har jag haft huset för mig själv, så i fredags bjöd jag över Nina till huset. Vi drack riktig champagne & lyxig mat ute på altanen. Förrätt med proteinbröd, skaldjur, sparris & röra.
God nyttig mat. Och som jag längtat att få laga mat. Det var allt för länge sedan.
Lagrad av mig i ett år. Fick den i sommarpresent av en familj på förskolan förra året. Dags att provsmaka. Öppnad av Nina! Vi var inte så törstiga, för vi sparade liten skvätt...
Skål på dig vännen!
Färsk lax

Lax i ugn med stekt sparris & sås.

Vi hade en trevlig fredag tillsammans, det blev början på en hel weekend tillsammans med shopping & sol.
Och champagnen öppnades för att fira min flytt till Stockholm, att vi numera lever i samma stad.  
Det var första alkoholen sedan i april. För att jag satsat på träning & hälsosammare kost.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0