De var ju ett tag sedan

Skulle vilja längta till uppdatera, skulle vilja vara sprudlande i skriveriet, Men känner inget lust. För jag känner att det inte är tillräckligt intressant med recept, inspirerande bilder eller det lilla jag skrivit om träning är inte motiverande nog. Tränar men skriver inte!
Skapade denna dagbok för att få ordning på min träning & samla på recept!
Skrivarlusten kommer inte alls ofta, & när den kommer är den inte där för att stanna.
Men vill fortfarande berätta om träning, hälsa & delge er recept samt andra hälsotankar.
Och jag vill skriva när motivationen tryter, lika väl som jag vill skrika ut när träningen är toppad.
Skulle vilja skriva av med om funderingar kring massor men det gäller att välja sina ord & vill därför ej skriva.
 

Under våren:
♥ sprungit milen på under 6o min. och börjar springa ute.
♥ min högersida verkar vilja bli vän med mig. Lycka!
♥ Klarat 32 dagar sockerfritt;
♥ Börjat cykla till jobbet, dag två.
♥ haft hälsohelg i Bråviken/ villa solliden
♥ har toppar & dalar av motivation, och fantastiskt nog så tror jag att jag vet varför!
♥ vidgar mina vyer, försöker se möjligheter..

 
Men..... har börjat skriva om mitt liv, men söker fortfarande efter den perfekta inledningen.
Drömmer mina drömmar! HOPPAS på att de drömmarna blir verklighet!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annemie

Skriv för att du vill, om vad du vill, känn ingen press för det ska vara roligt att skriva.

Bra att skriva ner punkter på vad man faktiskt har gjort hittills detta året.. lätt att glömma. Jag ska nog också göra det.
Låter ju toppen att du vet varför du har dina upp-och nedgångar :)

2013-05-07 @ 07:45:59
URL: http://miesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0