Sofias Änglar

Vilken tur att denna mackapär totalt låste sig. För jag skrev ett längre inlägg om att ge upp bloggandet. Ett frågeställande hur jag kan bli bättre. Det vill jag inte publicera längre! tur va?
För mig har det handlat om att vinna läsare & inspirera. Inspierar det gör jag! Tack alla er som låter mig veta det!

Har min tv på, tittar på Sofias Änglar. Så underbara glädjeskratt. Från ledsna ögon till familjens glädje.
Från mina tårar till ett fånigt leende.
Progammet handlar om en famij med två tvilling tjejer ena cancer sjuk. Så hjärtskärande!
Så fint program! Kanal 5 gör ett fint jobb! Suss rörd!

Men hör ni att hon inte klarade livet!
Barn ska inte få vara sjuka!


Kommentarer
Postat av: Ida

Usch.... nu har jag sett programmet... :(

Det ska inte vara så!!



2012-03-26 @ 21:37:13
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0