Bokfynd

Mitt kök har fått en ny detalj, en ny kokbok! Är sugen på att fixa trerätters i helgen. Massa god & nyttig mat med vänner. Kärlek, vänskap & mys. Älskar kokböcker, de är fina att titta i & ger massa inspiration.



Hälsbärig efterokokboken av Ulrika Davidsson

Har du mycket inspirationsböcker, vilken är din favorit?

Vill verkligen ta mig ner lite skapligt.
Nu kör vi med skön & effektiv träning!
(proppmätt på soppa & bärigt till efterrätt)

 En krya på, hälsning till Oskar som ska köra vasaloppet i helgen!
Kram


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har en favorit och det är Blueberrys food for thoughts. helt underbar med massvis av nya spännande recept.

Har dessutom fått hem Raw delight som jag gissar kommer bli en ny favorit när det kommer till efterrätter :)

2012-03-01 @ 22:17:13
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: Frida

Hur verkar den??

2012-03-02 @ 17:28:44
URL: http://livelearnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0