Nollad!

Hade ingen träningstid på funbeat! Nollställt! Eller finns i kalendern, men inte i den motiverande listan!
Det ska det verkligen bli ändring på! Har registrerat all juni- 8 julis träning från mobilen. Det är de flesta turerna på cykel, löpning vid två tillfällen & promenader. Och jag ska fortsätta skriva i, det var fotincidenten som släkte gnistan att vara uppdaterad.

Träning: enligt CardioTrainer
Total: 764.94 km 91:59:13 min (sedan januari kanske)
7 dagar: 94.54 km 05:23:49

Nu ska CardioTrainer nollställas! Det är givetvis med blandade känslor. Ett tydligt argument är att den låste sig idag.Och att jag vill ha planering & struktur!

Spännande vecka!
Jag har ett mål!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0