Pain!

När ska jag få vara normal!? Åh nu undrar jag vad ni undrar att ja´ menar! :)
Men min högersida börjar vara med i svängarna. ag känner fortfarande av domningarna i högerhand men annars är styrkan tillbaka. Kan inte skrïva min vanliga handstil än. Därför blev det inga julkort i år! För er som är intresserade så klarade jag mig igenom magnetröntgen & har gjort en EEG. Har dock inte träffat min nya läkare än. Till er som bryr er & vill veta hur kroppen (eller knoppen mår). Så mår jag bättre i mitt högra jag!

Men skadade mig i söndags på löpturen & smärtstillande hjälper inte. Igår fick jag proffsmassge & det blev en mer rörlig nacke. Det var skönt! Men skulle behöva ha massage jämt, lite värme & en påseärtor. Vaknar så fort jag behöver vända mig i sängen.
Det är en skada mellan ryggraden & skuldran. Gruvar mig för resan på fredag! Får ringa VC om det inte går över snarast>!

Så när ska denna unga dam få vara hel!?
OCH nej jag är inte övertränad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0