om dagens inspiration

Sitter på en buss till stora staden, just läst lite härliga bloggar om träning & hälsa! Läser om en underbar Heidi som gjort en fantastiskt resa i viktnedgång. JUST nu vill jag vända om, åka hem & träna. För att sedan skriva hjärtligt, sprudlande & INSPIRERANDE till er! Såklart vill jag till Stockholm också! Men fick sådan lust till lördagsträning! OCH göra om hundra grymma dagar skadefri! önskar jag hade vågat träffa gänget i juli! 
 
Men jag ska bränna lite på fönstertittande i stockholm & hitta hem till en kär vän. Min träning & inspiration får komma sen! 
 
cyklat 8 gånger till jobbet, ett träningspass på gymmet! Det var min första tränings/ arbetsvecka i augusti!
Idag får vi sooool! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0