Ett löfte sprack

Bland det vanligaste löfterna är väl att försöka motionera mer, gå ner i vikt & sluta röka. I år har inte jag lovat mig själv något, det blir bara tjatigt. Men, det finns alltid ett men... Jag ska lova mig själv att försöka som tidigare, för att vara för hård mot mig själv fungerar bara en tid! Till exempel så kom jag i gång med min träning riktigt godkänt under hösten & kosten fungerar riktigt bra. Jag ska utgå från att börja vettigt nu, tänka hälsa som jag ändå ställer mig neutral till... lite Gi recept i huvudet, dricka vatten & promenera....

Ett löfte till mig & er läsare var att blogga dag för dag. Bloggen ger mig en del ändå, just när det gäller att känna sig peppad! Men ser ju att bloggen inte blivit uppdaterad på två dagar :) Men de flesta läser den andra bloggen! Kanske inte är så saknad.

Försökte ta en bild på en generad mig, men fick inte till självutlösaren på kameran & inte rätt pose :)
Skäms ju för blogglöftet! Nu ska jag pyssla lite, sedan lite vänskapsmys med Ann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0