Årskrönika 2o1o

Tredje året i rad med årskrönika
Har ett bra liv med fina vänner & familj, älskar de som finns för mig i mitt liv.
Mina år innehåller mycket singelliv, börjar & avslutar mina år som singel! Fniss, hur ska det sluta?
2oo9 var ett händelserikt år, detta år har varit ett fint år men innehåller inga större händelser.

Skönt att ha sig själv
Ett år med vänner, det är välbefinnande!
Ska skriva om mitt hälsoår, men denna krönika krävde tid...
måste ge annat tid för en stund
Kommentera gärna, puss
Januari
Året börjar ute på landet, där det avslutades på en spontanfest
Härliga goa & nya människor.
Den 6 januari, tar Sofie mig till Tinnerö Eklandskap i -16. Promenad & matlagning i naturen

8 januari, födelsedagsfirande
 28 år.
Unnar mig en ledig dag & bjuder hem mina fina vänner på drink & tilltugg
En födelsedag att minnas, underbar dag!

Riktig vinter

Mamma sjuk, propp i lungorna

30 januari, spontan Göteborg över dagen. Träffar Elenor & Neila, går på Evelinas fotovenissage.

Februari
11 februari, träffar Jonas på Bar&Kök
14 Allahjärtansdag bakar med Sofie, Johan R. & Fredrik

Välkommen till Ida & Oskars bebis, den 26 blev hennes dag.
Wilmer är stolt storebror & hon får namnet Ingrid

Mars
Melodifestivalsmys
2o mars, en dag med sofie & middag med vänner
Johan R. 27 år

April
Kryssning med Tess

Världens godaste mat?

1o April, Mingel hos mig

11 April Modell för en dag
Limosin, sminkning & fotografering



Valborg, grillning hos mig med härliga vänner

Maj
Härliga vår!!
8:e Kryssning med jobbet, rolig & händelserik kväll
15 maj Reggie med Jonas, Henrik, Jennie.

Sötnosar

Juni
4 juni Marielle tar studenten i stockholm

5 juni Robyne psykologiexamen i Umeå, exemensfest

Rörande fotoalbum från vännerna

Åker med pappa & Rhonda till Nordingrå

Underbara farmor, nu är hon 92 år & piggelin!

Sen åkte jag till Ö-vik, får träffa Carina, Helena & Disa

Lilla Disa, Carinas lilla hjärta 


19 juni, Kolmården med Jonas & hans vänner.
Var är vargarna?







Misommarafton på landet tillsammans med Jonas vänner.
Underbara männsikor & perfekt väder.

29:e grillning med Jonas, Maria & familj.

Juli
AfterWok med Jonas Patrik, Fredrik & hans vänner
Jonas åker på semster, 3 veckor

Picnic med Elenor, Malin & Neila

6 juni, Underbara Sonja anländer till Sverige,
 förskolans praktikant från tyskland


8 juni, Winnerbäckkonsert



SEMESTER

1o juni barndomsvännen Anna,
från Sollefteå flyttar ner till Linköping

15 juni Veronica & Niklas kommer förbi, MC semester
Vi lunchar i gamla Linköping


18 Vandring i Rimforsa med Sonja



Bortvillade var namnet!


Smak av sommar
Mums
 

2o En dag med mina tjejer, Ida, sofie & Ingrid.
Underbara dag, men mys i mängder!



27 juli Vandring med Jonas i natursköna Omberg, dagstur
Äter middag i trevliga Gränna

28 Söderköping med Jonas.
Minne: Fick ond fot, men trevlig dag

Muffins bakning med Anna, Sofie & Sonja

30 juli fest hos Nina, utgång blev det!

Augusti

Trevlig resa till vänner i skåne, Vän- & bebismys

& lek med storebror Wilmer

Nina & Susanne

9 Augusti semeter slutt

Många fina vänner fyller år

Fredagen den 13:e
Räkmiddag med Jonas
Minne: Under middagen går min kamera sönder, objektivet & jag blir förstörda

 
14 augustiSofie ville ut i naturen för att fira födelsedag, så tältning i Ormlånge, Finspång!
Johan kom med tårta

20 augusti Personalfest med wok, Singstar & utgång.

Ingrids dop


September
Kräftskiva hos nya vänner
5 september Älgsaffari med tyskarna, helt fantastsikt

11 september Lilla stellas dop



18 september svampplockning med Johan som guid i skogen & Sofie lär mig allt
På Kvällen tacomys med vänner.

Den 24 är det Ladies Night, somliga tjöt av skatt.
Tack vänner för denna härliga helkväll

Nina & Meryem
Har inte bloggar bilder innan

25 september, åker upp till Stockholm
Therese med familjmys
Den 26 fyllde syster Marielle 19 år


Presenten, ett fotoalbum, suchi & ett besök på fjärilshuset

Fotografikska med Jonas, tittade & njöt!

Oktober
1 oktober Sonjas God Bye Paarty.
Hon fick ett album om hennes tid i Sverige

2 Oktober: Pappa 6o år

Överraskningsresa, åkte till England & pappa fick veta på födelsedagsmorgonen.
En lycklig far hämtar mig vid flyget!
Hade en underbar helg!




Känner mig stressad i livet....

9 Oktober, Sonja reser hem, min nya vän!
Ses någon gång...

31 oktober blir singel, men får en bra vän i mitt liv i stället

November
Nina 3o år.
3o+3o+3o fest.

Trevlig fest med massa gott

26 Glöggmys hos mig & julbord med jobbet.

December
11 december Oskars 3o årsfest.

En underbar fest med mat, dryck, minnen & gemenskap.

Vinter

Semester över julen
Åker hem till Norrland

Tomten Dennis

En kall Julafton ute, men mycket värme inne!  
Underbar jul

Nyårsafton var en överraskning för mig!
Men lösningen blev en middag hos Jennie, Henrik & Nea.
Mys!

Tack för detta år alla underbara männsikor i mitt liv,
hoppas på ett nytt härligt 2011
Vi gör det till ett bra år, eller hur?

Gott Nytt år

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0