Passade träningspass

Igår skulle jag till gymmet lite hurtigt, vad händer? Efter några få meter från hemmet halkar jag i "parken" utanför mig & slår mitt vänsterknä samt min höft! Och huvudet landar långsamt ner i  snön.... måste sett lite roligt ut!
Får snällt halta hem till boendet igen, lagar mat & tycker att livet är lite små typiskt.

Fick lite bloggande gjort under kvällen & lyckad middag
Men mådde inte helt bra igår, kände mig svag & skakis... jag hade ju ätit mat. Undra vad det berodde på?
Gick till sängs tidigt med en pocket... sov hela natten.

Har haft lite höftont idag & fick ett blåmärke på knät, värre är det inte! Svalde nyss en voltaren & ska smyga ner till träningen en stund! Så idag passar jag inte träningspasset

Kram

Kommentarer
Postat av: Nahoj





trist att höften skulle få stryk, den som redan är ond. =( Hoppas det är bättre nu, ännu mer surt när det händer när man precis när man är påväg o ska träna och va duktig

2010-03-17 @ 21:50:34
URL: http://djr.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0