Och vad gör jag?

För 5 dagar sedan skrev jag ett inlägg om vilken bra träningsvecka jag haft... en bra träningsvecka till spillo! För när ny vecka kom så slutade jag träna för andra saker hände! Jag har haft en jättebra vecka verkligen, för jag har träffat en jätte härlig tjej! En ny vän! Men snälla jag, håll fast vid träningen!! Det har nästan varit för varmt, men vadå? Gymmet är ganska svalt!
Hoppade & skuttade på en Lasse winnerbäck konsert i torsdags, det förbrände en del! Något positivt, plus vardagsmotion!

Om en stund ska jag ta mig ut på en promenad, vad tror ni om det?

Nu är semestern i gång & edt ska firas med att försöka prioritera träning! Beach 2o1o får bli höst 2o1o så kanske det håller i sig till beach 2o11, whihooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0