Dumma godisägg

Fick godisägg på jobbet & jag har ätit som besatt!! Men det är ju så gott, men i går bestämde jag mig! Jag slutade äta & tog en frisk promenad! Sedan i ny promenad efter nattens vila! Så två promenader på ett dygn + vardagsmotion! känner mig stolt, men hade ju varit underbart stolt om jag inte mumsat godis! Nu är det bara att kämpa igen, tackade nej till påskefterrätt på jobbet i alla fall!! 0,5 poäng till mig!!

Min rumpa har fått träning i veckan!! Hade träningsvärk efter lördagens dans & party! Har även känt av mina promenader i just rumpan & ingen annanstans! Vad fin den kommer bli efter behandlingar!

Dags att packa, ska ha en kort mysweekend med Fredrik i Göteborg!



Godisägg, aj ja baja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0