Nyladdad

image25Gick en skön morgon promenad under en timme, det var länge sedan!
Det var mulet men väldigt skönt i luften hälsade på svanar & njöt av ljudet från vatten.

Min vardags motion de sista veckorna har varit ganska bra.. rör mig mer på jobbet, har gått hit & dit!
Börjat cykla igen efter att skotcykeln varit på verkstad, men där lär den få hamna igen efter som jag tragiskt nog glömt den på stan... Var ju hos optikern i lördags & blev hämtad av Fredrik med bil! Hans fel att min cykel blev övergiven! ska hämta stackaren senare idag...

Nyheter:
Har minskat i vikt ca 5-6 kilo, är BARA ett kilo i från min delmålsvikt!!!
Centimeterna har trappts ner & jag känner min energi är på topp- faktiskt!
NU ska det börjas med träning på Friskis & Svettis också

image24

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra jobbat!!
Är stolt över dig :)

2007-09-09 @ 21:25:40
Postat av: Sofie

Hur går det för dig??

2007-09-25 @ 09:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0