dagens

image13   

Bild: Chiquita




Frukost: Yoghurt, fullkornsflingor & halvbanan, knäcke med skinka

Motion: Min promenad
blev längs stångån & slutade med siffrorna 9250 steg & 384 brända kalorier!!
Det var härligt att gå, att verkligen komma ut igen! Har längtat massa!! Men mitt ben värkte, vad göra? Det var bara att ta sig hem, med ett leende!
Hemma igen försökte jag rulla mig i form! Med en sånn "vad-det-nu-heter" Rullgrej som är för magen & ryggen!
Gjorde 30 sånn rullningar & några få situps! Puussst.... tycker inte om att träna maga utan riktiga maskiner!
Super nöjd med min träningsdag!

Lunch: Vegeschnitzel (hälsans kök)  med eb stor sallad: gurka, tomater, grönsallad, rivna morötter & Grekiskyoghurt dressing

MIddag: Kyckling, Guinoasallad med avokado, tomater, rödlök & fetaost
Tänkte också fira fredriks semester med ett gott vin! Får man inte egentligen va?
                                              


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej vännen.
Nu är det dags för dig att skriva igen... saknar dina inlägg!! :)
Kram

2007-07-23 @ 19:38:27
URL: http://nogg.se/iida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0