FrÖken Glad

i alla fall till högre procent än sist!
Mår bättre nu, på alla vis!
Tack mina vänner för att ni finns här för att titta till mig!

Blev sååå väldigt glad när Ameila hade ramlat in i brev inkasstet här om dagen! Det var ju GI-tips & inspirerad blev jag ju igen! Jätteroligt att läsa om Camilla Läckberg resultat!! Nu känns det bra igen...
2 veckors Rivstart-program + pepp-tips

Att vara hälsosam har ju aldrig varit lätt! Nu är det bättre än någonsin... men det blev inte så lätt som till en början! När jag hade ensam semester, jösses vad bra det gick då! Helt fantastiskt! Men nu sedan vår semester i norrland & att börja jobba blev allt svårare! Men nu är jag redo igen, tror jag!

Mitt tips: Låt alla veta att du försöker, familj (kan inte missa), vänner & kollegor (de är väldigt viktiga)

Tränar på att ta med lunchlåda till jobbet! Hur ska jag lyckas? Det går ju inte! Igår skrev jag MAT! på min svarta tavla... det fungerade inte alls! Nya försök nästa vecka! Jag ska rapportera hur det går ;)

I veckan har jag cyklat & så har det blivit lite promenader!
Är inne på andra veckan med rygg ont, såå det finns inte mycket att kräva av min kropp!

Mitt middags tips med bild: (ursäkta min kamera)
Lax med wokgrönsaker & kikärtssallad

image21

Kikärtssallad (super god)
1 burk kikärtor
Örtagårdkrydda
Italiensk salladskrydda
Olivolja
Vitvins vinäger
ev. Vatten

Blanda kikärtorna med allt annat, smaka av! Bättre mer olja en vinäger, lagom är bäst!
Godast om den får stå ett tag! Är god till nästan allt & är hållbar länge i kylen!


Trackback
RSS 2.0