Inspirera andra...

Mitt mål med bloggen är att berätta min vardag & även inspirera! Kanske fram för allt på min andra blogg, hälsobloggen nystart ... Men också här!
Jag vill ge läsare inspiration till pyssel, inredning, foto, värme, vänskap, kärlek & jaa, allt!!

Söker inte fter fler som ska kommentera, men personer som vill ha mig i sina favoriter & söka i bloggen om de vill ha idéer!! Personer som blir glad att läsa min blogg...

Anledningen till mitt svamel är inte att jag är flummig (kukelikuuuu) utan att jag själv under morgonen idag gått igenom mina inspirations källor!! Mina favoriter!! De finns där för att jag hittat de & favoriserat de!

Tänkte jag skulle lägga in de i mina olika kategorier!! Det är bara att njuta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback