Mitt 2o12

Skriver nu min femte årskrönika. Mitt trettionde år är snart förbi. Detta året började så underbart bra. Men fina vänner omkring mig. Januari var en fantastisk månad. Fin start på ett nytt år.  Det har varit ett år i hälsans, familjens & vänskapenstecken. Ett år som det inte känns så händelserikt. Utvecklas gör jag hela tiden & samlar på erfarenheter. Det har varit ett singelår. Mer tid till vänner & familj .

Januari:

 
8 Januari: En fantastisk födelsedag. Champagnebrunch med några vänner- Lyckat! Blev på kvällen överraskande bjuden på tapasrestaurangen AiOLi av Mr. T. I hemlighet hade han fixat & bjöd med två av mina vänner.

 

31 januari: 3o årsfesten. Tack alla närvarande & inblandande för att vi ville fira mig. Får presenter med tema träning, hälsa & skönhet.

Februari:


Mitt lag! :)
En helg med jobbet, äventyr, feedback, teamwork, vänskap & gott att äta.
 
Mars:
 
Åker ner till skåne för "familjemys" & födelsedag
Ingrids födelsedag
 Massa god & inspirerande matlagning
 
April:
Kurs/ arbete åt kommunal i Norrköping i en hel vecka. Bor & jobbar där med 3 andra tjejer. En härlig & trevlig vecka.
 
Påsken
Exprimenterar med håret hela året!

Maj:
Kan vara favoritmånaden, våren är här. Och en massa härliga stunder med vänner & familjen. Efter en skada i mars så får jag vara med i blodomloppet som publik.
På äventyr med pappa, vi gick i en slottspark & såg en rovfågeluppvisning. 

Ida på besök.
Vi äter ute, shoppar & har en vårfest

Juni:

Min vän Jonas 35 år
 Midsommar med lunch tillsammans med Anna, Jonah mfl.
Kvällsaktivitet blev grillning & spel hos Ann.
Juli:
Semester!
Var i norrland i en vecka. Eller fredag till Söndag
Firade 3 kompisars födelsedag
Var i Ö-vik, kasaviken, Höga kusten, Sundsvall, Husum & en timme i sollefteå
 
Helena & jag 

Carina & Micke

trerätters flera dagar en veckan. Så himla mysigt med barndomsvännerna.
Fina vackra smultronställe. Älskade höga kusten!
Veronica 3o år!
Augusti:
Tjejkväll i Norrköping!
Semstern tog slut!
Jag skriver på kontrakt på en ny lägenhet!
Therese 3o år, en av mina äldsta vänner som jag lärt känna som vuxen!
På bilden här ovan är hennes dotter Cajsa!
På ett café i Stockholm med mina Systrar!
Kräftskriva
September:
Packmånaden, jag flyttar i från min lägenhet & huset på västra vägen. I fyra år bodde jag i det huset. Dags för nystart!
Får nyrenoverat från topp till golv. I love it!
Oktober:

LadiesNight tillsammans med Nina.
November:
Ninas födelsedagsfirande på RiVA!
Är bortbjuden till Ekängen, träffar Nina H. & hennes familj samt nya vänner
Min kropp slutar fungera normalt den 10 november & på måndagen åker jag till akuten.
Är sjukskriven till & från under november.
Julbordet var i November tillsammans med jobbet!
December:
Julmånaden. Årets ensammaste tid. Men den avslutades med vänner & familj. Kärlek!
Var i England i 10 dagar. Firade julen med familjen.
Och Nyårsafton hemma i Sverige/ Östergötland

Julafton/ juldagen firades i England. Den 25:e var vi hos Adrian & Paula plus lilla McK.
 

Nyårsafton med Nina hos vänner i Borgensberg!
  God mat, vin, bubbel & härliga människor
Klockren kväll!
 
Gott nytt år!

Det var bilderna från året 2o12.
Tack för detta år alla underbara människor i mitt liv,
Vi gör det  kommande till ett bra år, eller hur?
Önskar er all lycka under 2o13.

♥ 
Ta vara på det du har!
Kärlek & värme till er, Kram

Kommentarer
Postat av: Ellie

Alltid kul med en summering av året som gått, nu blickas de framåt!

2013-01-04 @ 13:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback