Status: hem under uppbyggnad


 
Har fått tapeter i alla rum, väntar på beslag till gardiner & har idag haft besök av boendevärden.
En mycket trevlig kvinna från mitt nya bostadsbolag. Fick presentkort på deras butik & en värdecheck för hjälp med tvboxen. Butiken har inredning och lite bra-att-ha! Det var där jag beställde mina tapeter.
Jag bjöd på lite te. Vi satte oss i köket för att prata om lägenheten, området & lite praktiskt.
Känns toppen! Känner mig välkommen.
 
Min lägenhet börjar bli lite mer som om någon bor i tvåan. Skorna i sovrummet ska säljas, men jag gillar de i inredningen. Kanske de får stanna kvar! Älskar att pyssla i hemmet, men vågar inte sätta upp saker på väggarna, tänk om jag ångrar mig?
 
Har haft min första tjejmiddag & tittar på datum för inflyttningsfest.
Mitt hem börjar bli ett hem.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback