Förstör min själ!

Det skär i mitt hjärta att läsa om trafikolyckor & bränder!
Tittade på tv4nyheterna, hörde inte var de pratade om, men kände igen mig. TIttar in på
corren.se
Ett hus som jag tror mamma eller vänner bodde i under Mjölbytiden har stått i brand i natt. Ryser extra för att det är så igenkännade!
En flicka på fem år blev en ängel.  En flicka omkommer & i kommentarerna skriver folk mer om material förlust! Tragiskt!
Nu skriver jag på känslor, det gör säkert de också.
Det kan lätt bli fel, det analyseras. Utan att man vet! Än vet vi inte orsaken, då ska det inte spekuleras. Det finns experter till sånt!

Himmeln har fått en ängel till!
Jag kan inte förstå, jag har själv bara haft sorg över matriellt! Min älskde familj hade tur!

11 år har gått!
Tiden läker inte alla sår, de blir bara mindre & kanske lättre att acceptera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback