Semesterdag

Kanske inte gör något speciellt, kanske ska jag bara vara! Kanske tar jag en promenad & kanske ett litet träningpass. Kanske sov jag ut på morgonen, vilket är ovanligt! Morgonen började med att sova till 8.3o, låg kvar i sköna sängen. 30+ gjorde att jag verkligen sov ordentligt. Min födelsedag var en jättefin tillställning, med bruch & tårta. På kvällen ÖVERRASKNING! Tro´t eller eller, men jag gillade att fylla 3o år!
Kanske skriver jag här & kanske bloggar jag ikapp.
Idag ska jag bara vara!
Nu ska tårtan promeneras bort!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var himlans trevligt (och gott!) att få fira din stora dag. Har verkligen saknat dig :)

Postat av: Soffan

Vad var det för överraskning?!:)

2012-01-09 @ 14:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback