Lördag & söndag

Lämnade in bland annat kläder & skor på myrorna. Sedan fastnade jag på stan med Anna & Jennie.





Visst ser det gott ut??
Det var mums


Det blir nog mer Bondens marknad för mig. Det var något mysigt med att gå omkring där i heela 1o minuter.
Längre ner kommer det bilder på vad jag köpte för goda saker!







något litet

Jennies lunch, lasagne

Annas lunch

Teet slut i te koppen, 2 glas vatten urdrukna & minibrowinsen borta

Det var väldigt mysigt med tjejerna igår & bondens marknad var speciellt.
Hade en jättebra dag, men det finns forfarande grovsopor att slänga!
Mer kroppsarbete! Fortsätter idag...

Söndagsfrukost, med avslappning & dans på tv!



Två fantastiskt goda mackor med vackra tomater!

NU fortsätter min mysiga söndag!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Bondens marknad lät mysigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback