Bara liiiite lättande


Heffaklumpen

Jag har en teori att denna ensamma filur utmanande mig i en kupp mot mig
Heffaklumpen har troget varit med till förskolan varje dag, väldigt länge, tills en sensommardag i år!
Då blev han utbytt mot en hund, vilket svek! Allas lika värde är bara att glömma!
Några veckor senare var hunden spårlöst borta, & höll sig undan i cirkus tre veckor.
Jag tror Heffaklumpan kidnappade hunden som hämd... kanske var en liten tvååring inblandad!?
Idag kom hunden med de 4 nycklarna tillbaka välbehållna, efter veckor av ovisshet!
Är jag barnslig?
JO men jag jobbar ju på förskola så att....

Det blev glädjeskutt & kramar bland personalen (det är faktiskt helt sant)
Slut på mardrömmar
Ha en bra fredag, jag bjuder på denna!
Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback