Veckan som försvann



Denna vecka har bara sagt poff & är därför ganska tom i mitt älskade huvud när jag åkte hem efter arbetet denna dag. Fina Alexandra körde mig till stan, så vi fick ta hand om varandra i bilen en stund. Skönt att prata.
Fokus ligger på träning, det blir tidiga mornar & sena kvällar. Men älskart, det är bara städning som kommer på efterkälken & vänskapen får bli på helgen. Skönt att ha hittat fokus... lever livet lite enklare då.

Har fått min fina telefon tillbaka, typsikt nog inte hel helt skick. Fuktskada, mycket märkligt! :)
Saknad!

Onsdagen, snälla Sofie bjöd på Hockey efter ett av många möten denna vecka. Missade stora procent av matchen! men men...  Träffade Carro, trevligt att se henne igen... vår gamla vikare!
Kul kul... nästa torsdag är det Modo-LHC. Vill gå!
Det var en fullspäckad onsdag verkligen. Fullspäckad vecka!
Är glad att träningen kunnat vara i fokus... forma kropp!!

Har festen i huvudet jämt! Tretti!

Avslutade veckan med god mat, förberedelse & mys kväll med mina tjejer hos Anna! Fika, lite idol, mest prat & partymusik!
Tack, det behövde jag, var svårflörtad!

Ska krypa ner under täcket för en stunds sömn på myskudden!
Känner mig virrig, i morgon träning & middag!

Det var min vecka det


Natta





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback