Tiden går

Som ni märker så har det blivit lite skrivarpaus. Det är inte alls motiverande att skriva i bland! Det finns givetvis fler anledningar, mest är tid & det andra är av personliga själ. Motivationen har fått en lite törn. 
Ska göra en rensning på vilka bloggar jag läser. En & en annan ska plockas bort, fick en tanke här om dagen. Har idag 325 bloggar att läsa... så kan jag ju inte ha det! Får därför flytta några stackare & andra till normala favoriter!
Det närmar sig mysmånad, tänk vad tiden går & jag har pyssellängtan! Kanske mina fingrar vill knåda en lussekattsdeg snart!


Har för en stund sedan kommit hem från vin & pappers shopping!
Det blir ett kort i veckan ni, kul med födelsedagar!
Nu är det kortmakeri i mitt kök....

Hoppas ni har en bra helg!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback