Min trevliga helg

Fredag: städning, god mat & vin. Träffade Nina för ett glas rött på harrys, snackade massa & hade trevligheter. Träffade på Susse en snabbis, gamla kollegan :)
Lördag: Träning & så kom ju vännen Oskar till mig. Vi tog en fika på stan & sedan lite äventyr. På kvällen blev det taco, cider/öl & Melodifestivalen. Sedan kände jag mig som en klubbad säl... jobbigt med äventyr & tidig morgon, å massa inspiration
 fniss


Tulpaner från förra helgen
det är något fint med överutslagna

Idag har det varit hejdå till O., promenad, mera taco, bakning & hårfärgning.
Snart film!

Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Ja det blir fint med en H&M Home butik i stan, något att se fram emot i vår.



Hoppas du får en fin vecka, kram!

Postat av: Sofie

Är det Vasalopps-Oskar du haft på besök? :)

2011-03-15 @ 18:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback