Måndagspaus

Min vän Maria var en av tre vinnare i Kolmårdens vykorts tävling. Grattis till en bra fångad bild.

Puh, jag känner ibland att jag inte hinner med allt jag vill. Så därför tog jag mig tid att lämna ett lätt rörigt hem & träffade Nina för en pratstund på Expresso House. Jag kan ju inte sluta vara social på veckorna, hur skulle jag klara av det? Mina vänner! 

Tar man tid till något försvinner tid till annat... Det var väldigt mysigt med lite kvalitetstid! (tolka mig rätt)
Vi smidde planer inför helgen, spännande
Vad skulle du ha på dig på en temafest, Afterski?

 


Kommentarer
Postat av: maria

tack så mkt!

Postat av: Marianne

Underställ och täckisar ska man ha på After ski :)

2011-03-22 @ 20:02:16
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Nina

Kvalitetstid är bra! Synd bara att vi inte kom fram till vad 17 vi ska ha på oss :-)

2011-03-24 @ 00:08:10
Postat av: Fru Sessan

Smakade du på de där nya cupcakes från Espresso House. Såg så söta ut, men ändå läskiga

2011-03-24 @ 20:15:29
URL: http://frusessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback