God morgon!

Saknat mina blogginlägg? Det duggar ganska tätt mellan mina uppdateringar men det är i bland svårt att få ihop allt som hör livet till!
För några veckor sedan började jag må riktigt bra, sov ut, hade fint i lägenheten & var ganska nöjd. Men då var inte träningen helt 100?

Oj, jag var uppe före morgonpigga grannen med skorna nu. Hörde skorna nu kl. o744

Denna vecka har varit lite sena-kvällar-veckan...
Är ganska spänd i kroppen & trött, men veckan gick faktiskt riktigt fort!

Saknar att sitta en kväll & chatta med  vänner
Saknar att ha tid att ses en vardagskväll
Saknar telefonsamtal som varar i timmar.. för när telefonen ringer så känner jag mig ofta för slut för att prata.
När jag för rutin på riktigt med livet & håller lägenheten i toppform. Då kan nog även jag bli normal.

Är nog inte redo för ett förhållande just nu :)
Är ju inte redo för mig själv!
Vänner saknar mig

Sitter här för att jag vill skriva om Februari månad! Skulle ju göra det varje månad, det höll bara januari. MIn månad! 
Fniss


Är faktiskt på väldigt bra humör, får en vän på besök! Vi får lite egentid, det var ett tag sedan sist!
Ska träna innan på någon vänster :)





Kommentarer
Postat av: maria

härligt att se dig glad, ang fotoutmaningen för 30 dagar vet jag inte om jag orkar med det haha inte just nu iaf. det tar ju tid att varje dag fixa iordning bilder fån den externa hårddisken, tänka massa osv.

men längr fram blir det nog av


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback