Vilken härlig värme

Äntligen härlig sol. Jag vet att det inte lät så tidigare, men jag älskar det fina vädret även om allergin blir en aningens värre. Men hur underbart är det inte med solens strålar. Jag har njutit i stunder, & känner hur härligt med sommar. Semestern kommer smygande & det är inte alls länge kvar.
Fick paket från min fina lillasyster plus present från far & frun hans. Det var en mininessesär, läppstiftfodral, från syster ett halsband & fotlänk från alperna.
Fotlänk med pärlor.
Apprå på pärlor, påväg hem tappade jag mitt pärlörhänge.
Antagligen när musiken fastnade obekvämt i örat....
Vad tror ni, nytt nagellack snart?
Kommer nog att blogga med nya datorn nästa gång :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Systerdyster ;)

Glad att du verkar gilla det! :) Hoppas allt är bra med dig. Kram

2011-06-30 @ 09:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback