Ibland....

... kan det kanske tyckas konstigt att man kommenterar personer på facebook som man inte annars har så mycket kontakt med. Men ser jag något jag tycket om eller får en spontan tanke så vill jag visa det. Det är ett sätt för mig att visa att jag tänker på personen, blev glad av det jag såg och så vidare... det är inte för att väcka frågetecken. Jag försöker inte skapa frågetecken, men finns dom så varför inte fråga mig.
Ibland kanske jag försöker visa att jag bryr mig (fortfarande) på ett konstigt sätt...

Är jag kryptiskt igen?
Kan tänka mig det!


Kommentarer
Postat av: maria

hehe nja jag vet inte, naglar är itne bra, dåligt betalt och dålig sittställning = skador på rygg o nacke



makeup artist skulle vara skoj men kostar så mkt pengar o gå utbildningen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback