Dagen efter

... min resa!
Vill skriva, vill lägga upp bilder....

Var ju piggelin igår kväll efter timmar på tåg. Så jag somnade sent! Vaknade kring 6. Kände mig yr i bollen, missade mitt vanliga tisdagståg men kom inte försent att jobbet. Fortsatte skaka i kroppen, trotsade min "kaffeallergi" & tog några droppar. Bättre...
Har känt att tröttheten dominerat, min nya dator som var undanlagt slutade bli undanlagd. Jobbade extra, tåget sent & träffade Ellie för lite nytid & framtids planering. Inte helt min dag. Men, fick lite ny energi på kvällen...
Och 111 mail, & ett gjorde mig lite mer glad!
Nu sängen, kanske kommer det midsommarafton lite snabbare då?


Inspiration på norsk...
Fast författaren är svensk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback