Vill flytta

Älskar det mesta med min lägenhet, utom det jag själv inte kan göra något åt. Vilket är ganska mycket. I kväll är det andra gången som jag tar upp tvätten med osäkerhet om det blev rent. Det är något allvarligt fel. Å jag får ett allvarligt fel av att bo kvar. Har fått vara vaken en timme längre för att maskinen är knäpp!

Undrade om någon var i källarn, för inte hade jag glömt att släcka? Låsa? Var det någon nere, skulle jag hoppa till!? Blir jag väldigt rädd snart? Någon hade tagit sig in! Vem? Jopp det hängde en stor humla i mina gardiner. Vilken buse! Men han passade bra i gult & svart, fängelsekläder.

Vill flytta, men vill slippa bestyren kring. I 3 år har jag bott i huset. Det börjar bli dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback