Old friend, Old Pictures

Ikväll ska jag ha fest här & håller på att förbereda lite smått! Madde en vän från förr kommer för att hälsa på Anna & mig. Så det måste firas såklart, precis som gamla tider! Undra när jag träffade Madde sist? Gjorde ett försök förra året, väldigt exakt med detta datum!
Men det var det nog -05, ett samtalsämne för kvällen!


Robyne & Madde

Anna, Madde & Linn
2oo3

Robyne, min pojkvän Benjamin & Madde

Madde
2oo4
i Umeå
och Anna


Stadsparken 2oo4

På den tiden log jag aldrig, men TITTA!!
En glad Suss i Ö-vik! 2oo4, tror jag...


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så fin när du ler!! :)



Ha en toppenkväll!!



Kram

Postat av: Sanna Ö

Vilken fin bild på dig från Övik..

Kom ihåg den festen så väl :)



Ser mitt ex på hörnet och jag satt brevid.. Puh vilken tur att jag inte kom med på bild ;)



Kram på re Susanne :)

2011-02-03 @ 04:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback