Min onsdag & torsdag

Åh vilken härlig dag jag haft, var ute i naturreservatet & vandrade med min vän! Åt lunch & njöt vid öppen eld. Tänkte jag skulle berätta mer, men ska vila lite med en tidning i famnen i första hand!

Min tanke var att skriva igår, men det hade blivit fokus på fel saker... min dag var inge bra & hade inget vettigt att skriva om. Känslomässigt lång dag, väntan på kollektivt, kom hem sent. Drack soppa & fick kvällen att gå.
Alla mina bloggidéer dög inte en dag som igår. Nya tag idag, för denna har varit toppen. Är skönt slut i knopp & kropp

Hoppas ni haft en bra röd dag, njut om ni har långhelg precis som jag! Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mysigt med Tinnerö igen! :)

2011-01-07 @ 15:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback