Lördag

Hmm, har inga planer förutom att fortsätta med lite rensning plus en eventuell fika med en ny vän. Ett sätt att fira in 2011? Tycker att det är skönt med nystart på alla sätt, från hälsa, träning, hemmet,  & bekantskaper.

Fredagen var rena drömmen för mig som lever ensam.. Inte på det sättet att den var perfekt, utan att jag hade en fredag som blev bara bra, där allt jag ville slog igenom. Sånt jag vill lära mig uppskatta som singel. Gick på stan, köpte ett par snygga jeans & tog mig till träningen.
Sedan tog jag mig tid att laga ordentlig himmelsk mat & myste i soffan!

Lördag, ja vad ska man prioritera?
Prio ett var en promenad & det är checkad!

Jeanslapp


Galen Susanne
Leker lite då & då med kameran, det var visst också priorierat!
Har tagit bilder på jeansen, nya produkter & egopics


Kommentarer
Postat av: maria

haha underbar bild på dig! <3

Postat av: Anonym

tack så mycket roligt att höra:)

2011-01-22 @ 18:55:15
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback