Fredag + lördag

Fika på stan med Ellie & Johan, härliga vänner som hittat varandra. Umgås lite i smyg ;) Jag passade på att träffa de för jag visste ju att de hade spelat badminton tillsammans, smart!
Sedan gick jag till Jennie, Henrik & Nea för att se bilder från Thailand, tatuering & shoppade saker. Ett kärt återseende.

Ja, på fredagkvällen så blev det ju bowling med nytt folk. Jag hade så himla trevligt den kvällen, blev det någon strike för mig? Nope, men var ganska så nöjd ändå. Sedan gick vi vidare till BK & snackade över lite goda drycker. Jag var desperat på nötter också.... mums!

Lördag, gick en tur på stan köpte tabletter för halsen... träffade Anna en stund & sedan hem för att göra mig klar för Tallboda, middag & melodifestival. Så himla trevlig & mysig kväll!!
Då var det söndag igen, jag har myst med bok & sovit ut... det händer ju aldrig!! :)
Nu en promenad, men är det 21 eller 8 minus grader. Kollar min termometer :)

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tacka så mycket för söta gratulationen på min födelsedag o cyberrosorna, tjusigt! Roligt att vi nästan är jämngamla då, det blir festligt värre för oss nästa år! ;-)



Önskar en härlig söndagskväll, hoppas helgen varit bra, kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback