Packar till Osloresa

Har tvättid just nu, men det är inte mycket av de kläderna som ska rymmas i resväskan. Längtar väldigt mycket & vill inte alls att semestern ska ta slut. Veckorna har gått fort & egentligen har jag inte gjort något speciellt.
Har varit med vänner, men önskar att jag hade träffat fler, här hemma & på andra ställen. Men dagarna har faktiskt sagt, borta! Det har varit en lugn semester, men känns på något konstigt sätt att man inte hinner med allt men  vill, inte ens på hemma plan.... Jag tror vädret har gjort att energin inte riktigt varit på topp att hitta på saker. Förslagen från andra har inte haglat in heller! :)
Skånetripp är ett måste, men när det blir vet jag inte, för nu väntar Oslo!!

Fortsätter att städa, sen ärenden lite överallt!

Har fått två sms under bloggningen, undra vem det kan vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback