Norrköping den 27:e

Älskar inredningsaffärerna i Norrköping


Jonas provar min kamera, modellen är lite missnöjd med resultatet!

Fikade med Jonas & Maria. Det var en mycket trevlig stund på uteserveringen.
Vi satt där en stund & pratade, sedan hjälpte de mig att titta på bröllopspresenter.
Tack för hjälpen!

Lite senare träffade jag Ellie & Magnus.
Det blev fika på Kuriosa, där jag var för kanske 7 år sedan med Sange & Fredrik, Nostalgi.
Soffan vi satt i då, den stod kvar på samma ställe. Lite rörande faktiskt....

Tillsammans med Ellie & Magnus funderade jag lite till på shoppning... sen blev det handlat & Magnus bjöd på mat. Lyxdag!  Norrköping, en stad att trivas i....




Vera Design & interiör- Susannes kär ♥
(jag fyller 3o nästa gång vetni)


Ja gillar norrköping, helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Min stad det, Norrköping i mitt hjärta! ;-)



Kramar!

Postat av: Stina

Hör av dig nästa gång du kommer så kan vi ta en fika! Kramar

2011-08-02 @ 09:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback