Marias trettikalas





snyggisar


Liten ja i köket, snacka om vilda samtalsämnen!
Marias bild


Marias bild

Systrar
Marias bild
Det var en lyckad fest, med giftigt god bål & roliga människor.
Tack snälla för inbjudan, jag hade det riktigt bra!
Många heta härliga samtalsämnen....

mer om festen & bilder i
Marias blogg

Harrys utgången, hmm mer härliga goa människor. Tack alla för en bra kväll
Letade i stortsätt heeela kvällen efter människor jag visste var ute i vimlet.
Orutinerat att dansa såå himla lite!
Vi kom bort i från varandra....
ledsen :(
Men hade en kul kväll, kom hem vid fem!
Haha

Söndag: Tröttare än tröttast, kebabmiddag & Filmtime
Kram


Kommentarer
Postat av: maria

tack för att du kom :D

haha bilden du tog på mig o bella! vi ser ut som helan o halvan :D

<3

Postat av: Sanna

Snygga brudar!

Men nu blev jag nyfiken på hur fan du lyckades komma hem kl 5... :P

2011-08-21 @ 19:52:20
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback