De flesta vet...

... att jag snart blir skogstokig på min hyresvärd. Han har lyssnat på grannen ovanför & börjat rädda hennes balkong & mitt huvud! För jag har fått plasttak ovanför mig. Det kommer annars puts uppefrån... Klant skallarna har hett (norrländska) ner min "viktiga" tv-antenn! Gör något rätt någon gång! Den bara hänger där i luften.... Ta ner, gör om, gör rätt!
och när i hela .... ska han komma till mig?? Åtgärda allt skit! Jag tycker det inte är värt att flytta, men snart gör jag det!!
Om ni undrar, jo jag är i intersiv kontakt med hyresgästföreningen!
De är på han som hökar!

Gillar min lägenhet massa mycket, men vem hjälper mig att flytta om tålamodet brister!?
Jaja, ska försöka vända detta till postiva tankar!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Klart jag hjälper till om du ska flytta..i dagsläget bär jag dock gärna lätta saker och gärna mjuka..:) typ täcke och kudde :) krama!

2011-08-25 @ 14:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback