Leker städerska

och tappar bort bloggtext. Allt för ofta försvinner det jag skrivit bara för att en bild ska läggas upp. Grr, tänk om jag inte skriver lika bra denna gång. :)

Har städat & tvättat, fönstrerna får någon annan putsa. Frivillig?
Provat Nitors omfärgning för svarta plagg, önska mig ett lycka till för resultatet har jag inte sett än.
Spännande!

Johan räddade mig från att fastna hemma, hämtade mig för att ta en fika på stan i solen. Uteservering, jippi vilken härlig efterlängtad upplevelse.

Hittar en massa bilder jag skulle ha publicerat för länge sedan,
som detta till alla ♥ dag
Mycket trevlich!


Gulligt te va?


Kommentarer
Postat av: malin

Sådär kan de bli för mej me att text försvinner eller sprider ut sej som fasen när ja ska lägga in en bild. Så nu börjar ja alltid med att lägga in bilden först och sen skriva ovanför o under.

testa om de funkar för dej me.

kram

Postat av: Ellie

omfärgningen.. tänk på Anna.. hihih

2011-04-13 @ 09:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback