Grubbeli grubbel-laa

Om bloggen: Jag skriver en text med 24 ord, får 4 kommentarer. 
Oftas: Mycket ord, 0-1 kommentarer.
skriver jag massa text, som jag står för, är stolt över & det är tanke bakom. De kan vara många läsare, noll kommentarer. De gånger jag lagt ner tid, tid att göra något bra.

Det kanske var tanklöst av mig, lite snabbt! Men det fanns tanke bakom att göra det med glimten i ögat. Människor är olika, vi har olika syn, bild, uppfattningar. Jag skriver mycket, försöker ha ett inlägg per dag. Älskar att skriva. Tänker inte disskutera ämnet, det är inte vad jag vill stå för. Men ta mig på rätt sätt!

Ursäkta, men det har varit några trötta kvällar nu!
Men försöker ändå skriva med glimten i ögat...
eller?

Har just läst 38 trevliga & underbara bloggtexter.
 Jag har inte heller kommenterat, alla!
Men jag lär mig långsamt.

Gö natt sötisar


Kommentarer
Postat av: maria

kan du inte öppna upp hela rss flödet på bloggen så man slipper trycka upp bloggen helt ;)

jag kommenterar när jag tycker att jag orkar. eller när det är något speciellt som jag känner. men oftast läser jag inte hela dina bloggar för att du inte lämnar ut rss flödet, läser bloggarna i min google reader nämlign.

jag ahr runt 50-60 läsare om dagen men får knappt kommentarer heller.



ha en bra dag kram

Postat av: Sandrah

Kul =)



Det tycker jag absolut du ska göra! Listor är alltid roliga (nästan iaf ;))



Håller med dej... fasen vad dålig man är på att kommentera bloggar! Jag lovar och svär att jag ska skärpa mej! Kan ju inte förvänta mej annat tillbaka än det jag ger ;)



Kramar!!

2011-04-13 @ 21:12:01
URL: http://attvaramej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback