Utmaning

Fick en utmaning från Maria, så jag satte fart & gjorde den. Har ju inte mycket att göra egentligen!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där? uträtta i framtiden. Det handlar om här och nu. -Ur Vänskapskoden Bodil Sjöström

 2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Sovrumsväggen

 3. Vad var det senaste du såg på tv? Desperate Housewife

 4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 9.12 (den var 9.10)

 5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Fågelkvitter

 6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Gick en frisk promenad i solen 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Bloggar via Bloglovin´

8. Vad har du på dig?
svarta mysbyxor och svart BH

9. Drömde du något inatt? Minns inte ofta mina drömmar, inte denna natt heller.


10. När skrattade du senast?
 Till filmen valentins day 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
två tavlor med mig själv från Modell för en dag

12. Har du sett något konstigt på sistone?
 Kommer inte på något vettigt. När jag var i england såg jag en katt med bara ett öga. Det andra sytt.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
 Gillar inte denna typ av utmaningar. Kanske för att jag inte vill ta mig tid. Men lite rolig, lite udda... 

14. Vilken var den senaste film du såg?
Valentins day 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj, Jag skulle nog både skänka pengar till olika projekt & världsproblem. Ge till familj & vänner. Försöka göra sånt jag själv velat eller drömt om, som resor, körkort, upplevelser....

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
 Svårt, för inför mina vänner är jag väldigt öppen! Det finns inte så mycket hemligheter. Som liten äventyrade jag lite, för att utmana familjen lite... klättarde upp på hustaket, cyklade nästan in till stan, (2 mil). Någon roligare  hemlighet kom jag inte på, som inte ska fortsätta vara hemlig :)

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Få bort krig & fattigdom. Vi har det väldigt bra i Sverige, kan vi ordna liknade? 

18. Tycker du om att dansa? Lite av en passion, ja!

19. George Bush?
Njaa.....

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Finns så mycket fina namn. Pojknamn är Elias, Linus & Joel. Flicknamn som är fina är många, celine, julia, Ebba,

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Överväga ja, har saknaden till Norge & andra länder har funnits i tanken att "prova på". Känner väl att språket har hindrat mig.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
 Välkommen kära du! Du har familj och vänner som väntat på dig här. Här tar vi hand om dig på bästa sätt & dina andra kära kommer snart till oss. 

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? Sofie Elenor Veronica & Krizza


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

kul =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback