Tjola hopp

Det blev en trevlig fest i lördags, kanske slutade lite plötsligt. Men ja har det alltid bra med mina goa vänner. På söndagen var det lugnt hemma. Denna arbetsvecka har börjat bra, i måndags hade vi det super lugnt & riktigt mys. Mycket personal & liten skara barn. Då hade vi det bra me korvgrill & mys.

Denna tisdag blev annorlunda, Förskole biennalen stog på mitt program. Tåget tog vi o7.1o, sedan en promenad i norrköping till Industrilandsskapet. Sedan var det späckat schema med utställningar & föreläsningar om pedagogik. Kul, givande & intressant! Tack för denna gång, ses 2o12...

Min förskola hade också¨utställning av mina underbara & proffsiga kollegor. Jag som är lite känslig av mig blev väldigt stolt. Vi gör allt det, vi gör ett fantastiskt jobb!! Jättefin utställning, åh vi var väldigt poppis!

Träffade Jennie & Linnea en stund, vi åt & handlade i norrköping!

En kul dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback