Perfekt helg

I alla fall om du frågar mig, nästan helt oplanerad & det var precis vad jag behövde! Känt mig lite stressad den sista tiden & det har blivit lite för mycket aktiviteter. Fast det älskar jag... också!

Fredagen blev det middag på stan efter att jag myst i sängen med lite mörkchoklad & nya boka.
Jennie, Henrik, jag & Jonas hade helkväll med Rivamiddag med bio efteråt.

Lördagen blev lite shopping i presentanda, inga jättefynd. Det blev ett sällskapsspel till Jonathan.
Anna & jag strosade runt för att inspireras, det är ju ändå jul snart!
På kvällen handlades det mat, sedan middag med tända ljus & film. Somnade tidigt, vilket var så himla gött! En lördag! Drömde om min hyresvärd, han var perfekt... i drömmen!

Söndag, långpromenad med grannarnas vovve i skogen.
Lite plock hemma & sedan barnkalas för Jonathan 5 år. Var trevlig & gott fika som vanligt! Länge sedan man sågs men ibland kommer tillfällerna.


När vi kom till hemmet igen så var det dags för middag, det blev en dundergod lasagne! Recept i andra bloggen!
Nu ska jag gosa ner mog i soffan, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback