Hemma från jobbet

Började i tisdags när jag var i Norrköping på Förskole Biennalen. Hade lite ont i örat & blev så himla frusen efter en föreläsning ute. Igår vaknade jag lite av allt, illamående, ont i huvudet, svag & lite förkyld.
Stod ut under dagen, men på kvällen blev det mat från frysen & film. Orkade inte mycket annat, det blev lite städ i köket. Sedan var det ju Greys Anatomy, då myste jag med en gamal pigglelin någon lagt i frysen.
Somnade sött vid 1o. Vaknade vid 7.

Hade lite av allt, ska försöka ta hand om mig själv!

Kommentarer
Postat av: lucke

Godmorgon, vad göres? :)

Postat av: Sanna

Krya på dig vännen! Och tack för tipset, det ska kollas upp :)



Den där modegrabben som kommenterar läser aldrig vad som står i inläggen..grr...

2010-10-21 @ 16:10:52
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: pojkmaffia

krya på dig! dumt o bli sjuk!

2010-10-21 @ 19:57:42
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: sofie

Piggelinen var nog min!;) Krya på dig! ta hand om dig!! KRAM

2010-10-21 @ 20:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback