Så himla roligt att vara smakråd

Det var intressant att vara vännen Johans smakråd, allt vi hittade på H&M ratade han. Jag älskade en tjocktröja, men tjöt av skratt när han larvade sig med sin hållning. Den blev det inte... han gillade inte den kragen & knappen, som var superfin detalj! På JC shoppade grabben loss på massa kläder, t-shirts & en skjorta!
När han provade en t-shirt med text kunde jag inte hålla mig för skratt... Det kom ett en kille för att assistera, johan frågar
"visst är den för tajt?" Killen höll väl inte med & jag skrattade så jag grät! 
"Men johan du får nog ragg..."
Expediten började skratta
"... av en kille" Vi bytte storlek. De tyckte alla den var bättre. Tror johan köpte den, han köpte en fin skjorta i alla fall. Susanne nöjd med insatsen. Kanske får ni en bild efter denna kväll!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback