Oplanerat, men bra ändå!

Gick och la mig efter 23.oo. Ville skriva lite här & där efter mitt besök hos Nina. Var egentligen ganska slut & hade längtan till sängen. sov kätte bra, tills jag började lite smått kissnödig. Drömde konstiga drömmar om jobbet & vaknade vid kl. 5.40. Måste ju kissa, så går det när man försöker få i sig mera vatten under dagarna. Kroppen är ju inte van!
Upp på toa, kissa & sova. Eller varför inte vara vaken? Tänkte på jobbet. slappnade till sist av, då var jag inte medveten om att klockan inte var ställd! Sov till o7.12, 12 minuter senare var jag vid tåget!! Hur gick det till?
Försöker ju gå upp senast o6.2o, men jag klarade det! Det blev visst en oplanerad sovmorgon, grattis!
Tack för cykeln jag fick i sommras :) Frukost fick bli lite knäcke på jobbet & sedan var dagen i gång. Vi har varit i lekparken & bakat halloweenkaka!


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

shit vilken turbo du måste haft för o hunnit till tåget! galenpanna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback