Mary Kay

Kvällen började med lite mat, tog faktiskt några mysiga bilder innan vi började hudvårdsrådgivningen. Men min kamera sa infrån, den ville inte ta fler bilder. Henrik fick mecka med kameran, eller problemet verkade sitta i minneskortet. Till saken kanske hör den att mina 2o2 bilder förvann på dagen. Två mappar i kortetsmapp var markerade efter kopiering till dator. Jag börjar radera de markerade (trodde jag) & reagerar för sent på att det raderade 2o2 bilder!
"Men inte hade jag över 2oo bilder på de två mapparna? Snarare 15, bilder" Hur kunde det hända? Mapparna  som skulle bortraderades ju... åh på jobbets dator så läggs de inte i papperskorgen! Låste kortet & låste upp, men något blev konstigt! Jaja...
Det spökade även på kvällen? Eller? Vad betyder egentligen minneskortet kan vara skadat? Så det första bilderna från Mary Kay, raderade vi för att börja om.

Mary Kay: Var väldigt frächt & rengörande. Vi fick vård för händer & ansikte. Kände mig jätte len & fin i huden.
Jag hade ju fått för mig att det var make up, men det får det bli nästa gång. Vi hade verkligen en jättetrevlig kväll vi tjejer, men jag var väldigt trött i slutet... så vi rundade av ganska tidigt.

Nu är det dags att göra sig snygg för dagens arbetsdag.


Anna & Nea


En osminkad bild på mig, det ser ni inte särskilt ofta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback