Just nu

... är inte jag så online- så ofta som jag vill! Är inne i en väldigt socialperiod & faktsikt lite inslag av träning också. Bloggar därför inte så mycket som jag skulle vilja. Hade det varit enklare att blogga från min vän mobilen hade jag gjort det oftare. För bloggandet saknas & jag skulle lätt vilja ha inspiration att skriva varje dag.

I måndags var det lite grillmys med vännerna & igår träffade jag en barndomsvän här i Linköping.
Middagen blev på restuarang BQ & jag blev bjuden-vardagslyx. Sedan var jag Linköpingguide, kul!

Idag har jag haft ensamtid, men haft mycket att göra! Missuppfattat lite tvättid, så jag tvättade lite sofftyg förhand.. suck! I behov av massage.... :)
Nu dammsuga lite innan lite sällskap & tv (dejt med mina läkare)

Hoppas ni har en fin kväll, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback